Mijn Klacht:
Ik heb op 15 Jan 2015 een bestelling geplaatst en betaald bij Miss Etam. levering ozu op 16 Jan 2015 plaats vinden. Dit is niet gebeurd vanwege een sorteerfout. Hele procedure opnieuw. Op 19 jan 2015 wederom een sorteerfout en vertraging in de levering.
Wanneer het pakje zal arriveren is niet bekend. Waarom er tot 2 x toe een sorteerfout heeft plaats gevonden is ook niet bekend. heb de klantenservice gebeld. Respons komt neer op; “Sorry, kunnen we niets aan doen. Dit is uniek. Kan niet anders opgelost worden dan afwachten of Miss Eram vragen een onderzoek te laten starten. Hoe lang dat duurt weten we ook niet. En als het voor de derde keer mis zou gaan, weten we niet hoe lang het nog duurt. Handmatig onderscheppen kan niet.”
Er zit voor 100,00 euro materialen in dit pakket en ik zit er echt op te wachten.
U snapt dat ik niet veel o heb met dit nietszeggende en voorla niets oplossende antwoord.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket morgen alsnog afgeleverd wordt (de 20e jan 2015).

