Mijn Klacht:
op 1-12 heb ik een pakje verstuurd naar mijn dochter (die stage liep tot 15-1-2015) in kaapstad via track en trace heb ik het pakket tot de aanbieding op 29-12 kunnen volgen (op 29-12 werd het pakket aangeboden maar was het bedrijf gesloten tot 12-1 ) in de verzendlijst staat ook dat de gedr. niet aanwezig wa en het pakket de eerste volgende werkdag opnieuw aangeboden zou worden tot op heden is dat niet gebeurd en ben ik eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd (eerst gebeld dhl ned, moest duitsland bellen die zeiden dat ik naar kaapstad moest bellen ze hadden geen nr heb ik zelf allemaal moeten uitzoeken daar kon niemand het pakje vinden want ze hadden een 10 cijferig nr nodig dit is nergens te achterhalen nu vertrekt ze morgen weer naar ned we kunnen het pakje ook nergens ophalen want niemand weet waar het is
Gewenste Oplossing:
ik zou tevreden zijn als in ieder geval het pakje nu terug naar nederland komt ( er zaten nl allemaal kerst kado's in) of dat ze de schade vergoeden.
en voor de toekomst in ieder geval voor betere communicatie zorgen zodat je kunt zien waar je in het buitenland terecht kunt dit is geen service

