Mijn Klacht:
Ik kreeg een track and trace code van mijn verzender, met de melding dat mijn pakket verzonden ging worden. Track and trace code werkte niet. Vervolgens heb ik geprobeerd te bellen, maar omdat het zaterdag was.. hield deze optie al snel op. Toen maar een email gestuurd (op 01-01-15). Op 09-01 kreeg ik eindelijk antwoord. Mijn pakket zou nog niet aangekomen zijn bij DHL, dus ik moest het maar navragen bij de verzender. Een paar minuten later stond er een bezorger voor de deur, met mijn pakket !! DHL heeft dus duidelijk hun zaken NIET op orde. Bij toeval was ik thuis ! Kortom, pakket was al besteld op 26 december, en op 9 januari kreeg ik het eindelijk, na falen van DHL, onverwachts binnen. Jammer..
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als de Track and Trace pagina gewoon zou werken, en als DHL zijn zaken gewoon op orde zou hebben. Dit gaat natuurlijk nergens over.

