Mijn Klacht:
Vanaf 22 december zijn jullie bezig met mijn pakket. Via track and tracé constant verkeerd gesorteerd of niet aangekomen. Daarna zie ik dat mijn pakket op 8 januari is bezorgd. Maar nog steeds niet bezorgd heb ook niet ergens voor getekend!!!!!
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket heb ontvangen

