Klacht: gratis juwelen en Swarovski oorbellen t.w.v. 175 euro

CPalmbergen op 08 januari 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 10 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben per mail op 10-01-2014 de klant per e-mail bericht over de oplossing van deze klacht. Wij hebben hierin het verzoek van de klant gehonoreerd.

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 8 januari 2015

Een klant van Vakantieveilingen.nl uit zijn onvrede over de waardebonnen voor een veiling van juwelen en Swarovski oorbellen. Hij stelt dat de prijzen op de website van de aanbieder niet overeenkomen met de aangeboden waardebonnen en vraagt om meer aandacht voor zijn klacht. De klant heeft foto's ter ondersteuning van zijn claim bijgevoegd.

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Hierbij wil ik nogmaals melden dat ik niet tevreden ben met mijn waardebonnen voor bovenstaande veiling.
Bijgevoegd heb ik een foto (ik kan er nog meer opsturen) die ik destijds heb gemaakt van de website van de aanbieder van de waardebonnen.
Aangezien vakantieveilingen.nl mij niet wil geloven in het feit dat de aanbieder compleet andere prijzen heeft aangeboden hoop ik hiermee eindelijk mijn gelijk te halen.
Ik hoop dat vakantieveilingen.nl dit keer iets meer moeite doet voor deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag begrip willen krijgen van vakantieveilingen.nl en mijn geld terug gestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Helaas is de door u meegestuurde foto niet zichtbaar voor ons. Zou u ons de foto's per mail kunnen toesturen? U kunt dan mailen naar [email protected]. Wij zullen uw klacht dan verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Fleur - Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 januari 2015 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben per mail op 10-01-2014 de klant per e-mail bericht over de oplossing van deze klacht. Wij hebben hierin het verzoek van de klant gehonoreerd.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM