Klacht: Bezorging Pakje

Anton Rotterdan op 07 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 15 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Anton, Allereerst excuses voor de late reactie. De 31e was er overmacht gescand, bezorger had toen zijn ronde niet afgekregen dus het klopt dat er toen niemand is langsgeweest. Pakket had dan de 2e moeten komen. Ik zal nog...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 7 januari 2015

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van een pakje door DHL op 31 december 2014 en 1 januari 2015. Ondanks dat de klant beide dagen thuis was, ontving hij geen pakje of briefje van de bezorger, terwijl de website van DHL aangaf dat de klant niet thuis was. De klant overweegt nu aangifte te doen wegens diefstal tegen DHL.

Mijn Klacht:

op dinsdag 31-12-2014 zou er een pakje bezorgt worden niemand gezien ook geen briefje in de bus ontvangen op de site gekeken van DHL gaf aan klant niet thuis was wel heel de dag thuis volgende dag nieuwe poging weer heel de dag thuis geweest niemand gezien site van DHL gaf aan pakje word vandaag toch niet bezorg dat word 2-1-2015 vandaag weer heel de dag thuis zitten wachten geen pakje gezien evenmin de chauffeur op de site gekeken gaf aan geadresseerde was niet thuis geen briefje in de bus gehad beide keren chauffeur is gewoon niet geweest nu doen ze morgen 3-1-2015 een nieuwe poging zal wel weer niemand zien
zit er over na te denken om aangifte te doen wegens diefstal tegen DHL

Gewenste Oplossing:

Wil gewoon mijn pakje hebben en niet dat ze telkens zeggen dat er niemand thuis was wat gelul is kan ook de bezorgwijze niet veranderen omdat ik geen briefje in de bus heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 januari 2015 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anton,

Allereerst excuses voor de late reactie.

De 31e was er overmacht gescand, bezorger had toen zijn ronde niet afgekregen dus het klopt dat er toen niemand is langsgeweest. Pakket had dan de 2e moeten komen. Ik zal nog een klacht voor u indienen over dat de bezorger toen niet is geweest.

Ik zie dat het pakketje uiteindelijk de 3e is bezorgd. Is de klacht hiermee voor u opgelost?

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM