Mijn Klacht:
Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden tussen twee en zes. Om vijf uur ben ik weg gegaan. Toen vond ik beneden in het portiek een ‘niet thuis’ briefje. Ik ben de hele dag thuis geweest. Ik heb direct de bel getest en die deed het. Wat betekend dat er niet is aangebeld. Ik heb geen luide muziek gedraaid en op ons etage is de bel met geen mogelijkheid te missen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat de bezorger zijn excuses aanbied. Het is prima als het pakket morgen geleverd wordt maar het is geen service om niet aan te bellen en uit gemakzucht een briefje door de brievenbus te duwen. Als het pakket vanavond nog geleverd kan worden zou dat ook prettig zijn maar ik kan me voorstellen dat dat nu niet meer meer te regelen valt.
Dit is al eenmaal eerder gebeurt en ik vind het niet kunnen.

