Mijn Klacht:
pakket is niet opgehaald, zou tussen 11 en 15 uur gebeuren!
Gewenste Oplossing:
geen comentar
egbert boer op 05 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste Egbert Boer, Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel vervelend dat het pakket niet is afgehaald. Helaas kan ik niet meer controleren wat er precies is gebeurd. Mijn oprechte excuses. Mocht u nog steeds een...
Een klant van DHL heeft geklaagd dat een pakket niet is opgehaald, ondanks de belofte dat dit tussen 11 en 15 uur zou gebeuren. De klacht is inmiddels opgelost.
pakket is niet opgehaald, zou tussen 11 en 15 uur gebeuren!
geen comentar
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 14 januari 2015 om 16:43 geantwoord
Beste Egbert Boer,
Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel vervelend dat het pakket niet is afgehaald. Helaas kan ik niet meer controleren wat er precies is gebeurd. Mijn oprechte excuses. Mocht u nog steeds een pakket hebben om af te halen, dan kunt u een nieuwe afhaalopdracht aanvragen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM