Mijn Klacht:
Ik heb dhl net gebeld en kreeg een brutale vrouw aan de telefoon die dingen zei die totaal niet kloppen.
Mijn pakketje ligt dagen bij sorteercentrum en ik moet volgens haar contact opnemen by de verzender zodat zei kunnen vertellen aan dhl Hoe het pakketje eruit ziet.
De verzender is in het buitenland en voordat ik bericht terug zou kunnen ontvangen ben ik zeker 4 weken verder enzo lang gaa ik niet wachten voor mijn pakketje.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakketje binnen nu en 1 week.

