Mijn Klacht:
Ik verwachte gisteren een pakket. Tijdens de bezorging was ik gewoon thuis. Volgens DHL is het pakket geweigerd, wat onzin is. Dit is al de tweede keer bij DHL. Bij andere bezorgdiensten nooit enig probleem gehad. Geprobeerd ze over te halen om het pakket uit de retourzending te halen. Dat willen ze niet. Er wordt vandaag wederom een pakket afgeleverd van DHL. Aangegeven dat ze dan tegen hetzelfde probleem aanlopen. Als je dan denkt dat ze zoeken naar een oplossing zoeken, dan heb je het mis. DHL geeft op voorhand al aan dat dit pakket waarschijnlijk ook niet zal worden bezorgd. Er is iets mis mij mijn adres??!!!
Gewenste Oplossing:
Ze zouden kunnen onderzoeken wat nu precies het probleem is en daar, ook voor de toekomst, een oplossing voor kunnen zoeken. En stratenboekje voor de bezorgen kopen misschien.

