Mijn Klacht:
mijn Pakketje zal tussen 1400 tot 1800 worden geleverd, ik speciaal een middag vrij genomen kom ik thuis is die …… om 12,41 al geweest… bel je op naar klanten service krijg je te horen heb je pech en sorry we kunnen de chauffeur niet bereiken , WAT anno 2014 met alle middelen op gps mobile telefoon etc etc we kunnen ze niet bereiken ….. Maar namens mijn dochter bedankt dat ik door jullie geen kerst cadeau heb ontvangen
Gewenste Oplossing:
als ze eens een keer aan hun tijden houden , en mijn halve verlof dag vergoeden

