Klacht: terugzenden na 1,5 maand

jaques dekker op 28 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Dekker, Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel erg vervelend om dit te lezen. Uw pakket is retour afzender gestuurd, omdat het afleveradres niet volledig was. Het huisnummer ontbrak. In dat geval kunnen wij...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 28 december 2014

Een klant heeft een schilderij besteld bij Bolland & Marotz, maar na 1,5 maand is het pakket teruggestuurd naar de veiling. De klant ervaart frustratie door het gebrek aan communicatie tussen de Nederlandse en Duitse DHL en voelt zich in een onoplosbare situatie. De situatie heeft geleid tot veel verdriet en spanningen thuis.

Mijn Klacht:

Op 8.11.2014 kocht ik bij Bolland & Marotz een schilderij. Vandaag, 22.12.2014, ben ik terug bij af; het pakket (sendungsnummer 960749054762) is terugbezorgd (na 1,5 maand) bij de veiling om 12.16 uur. Wat moet ik hier in vredesnaam mee beginnen? Ik ben ten einde raad. Is dit een professionele organisatie? Ik word hier heel verdrietig van. De Nederlandse DHL geeft aan dat ze niets te maken hebben met de Duitse DHL en met die laatste krijg ik geen direct contact. Het is te gek voor woorden en ik krijg er thuis nog ruzie om!! WAARDELOOS. Ik heb nota bene dagen zitten wachten uit angst de aflevering te missen.

Gewenste Oplossing:

als dat pakket eindelijk na twee dagen bij mij is afgeleverd en als dat niet mogelijk is, retournering van mijn geld (556 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 januari 2015 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Dekker,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel erg vervelend om dit te lezen. Uw pakket is retour afzender gestuurd, omdat het afleveradres niet volledig was. Het huisnummer ontbrak. In dat geval kunnen wij het pakket niet afleveren en gaat het automatisch retour afzender. Om het alsnog te ontvangen kunt u contact opnemen met de verzender. Zij dienen ons het volledige, correcte afleveradres te geven.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM