Mijn Klacht:
Vandaag zou mijn pakketje volgens de dhlparcel website tussen 09:00 en 13:00 gebracht worden. Wekker gezet, vanaf 09:00 uur deze zaterdag ochtend aan t wachten op de bank. Het is inmiddels 16:00 uur, zit nog steeds op de bank, mijn pakketje staat al vanaf vanmorgen op ‘onderweg met de postbode’.
Telefonisch zijn ze maar tot 14:00 bereikbaar vandaag, daar heb ik ook niets meer aan. Het is een pakket met kostuums die ik vanavond nodig heb.
Ik ben nu al 7 uur lang aan het wachten…. Nog niks gehad en contact opnemen is onmogelijk..
Gewenste Oplossing:
Als ik vandaag nog mijn pakket optijd ontvang, en voortaan niet nog 4 uur extra buiten de aangegeven tijd langer hoef te wachten.. Totaal niks kunnen doen vandaag, en nog steeds niet!

