Mijn Klacht:
Pakje is op zondag verstuurd, het is nu donderdag en het is er nog niet. Volgens de klantenservice op Twitter wordt het morgen bezorgd. Ik heb Twitter geraadpleegd omdat ik uit de track and trace niets wijzer werd. Ik vind het ronduit schandalig dat een pakje (een boek, past misschien nog door de brievenbus) er 5 werkdagen over doet om bezorgd te worden!
Gewenste Oplossing:
Als DHL uitlegt waarom dit zo lang duurt en wat ze eraan gaan doen om hun service sneller en duidelijker te maken.

