Mijn Klacht:
ik heb de hele dag gewacht op mijn pakket en er is niets gekomen , eerst dacht ik dat het na 18.00 zou worden geleverd maar ik heb tot 20.53 gewacht en nog steeds is er niets geweest .
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als mijn pakket op tijd geleverd word

