Klacht: Niet bezorgen maar altijd ophalen

Leroux op 02 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 2 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer/mevrouw Leroux, Heel vervelend om dit te lezen. Ik begrijp dat het frustrerend is dat u het pakket vrijdag niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Voor ons is dit ook erg vervelend, want wij willen ook dat een pakket...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 2 december 2014

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorgservice van DHL in Gouda, waarbij pakketten niet op het afgesproken tijdstip werden bezorgd. In plaats van aan te bellen, werden er alleen kaartjes achtergelaten, wat leidde tot frustratie over de gebrekkige service. De klant overweegt verdere stappen te ondernemen, waaronder het indienen van een klacht bij Kassa.

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer dagdeel thuisgebleven om mijn pakketje in ontvangst te nemen op het tijdstip wat op het kaartje staat. Nee hoor weer niks. Vorige keer werd er niet eens aangebeld maar meteen maar een kaartje in de brievenbus gefrommeld. Zo hoefde de” bezorger” niets te tillen en ook niet te wachten en reed snel voor mijn neus weg.De opdrachtgever betaalt voor jullie service dus willen jullie eens nagaan welke oplichter bezorging in Gouda doet?
Want zo kan ik het ook!
Ik ga een klacht bij kassa indienen en mijn opdrachtgever vragen dit NooitMeeer via jullie te laten brzorgen

Gewenste Oplossing:

Niet!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 december 2014 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Leroux,

Heel vervelend om dit te lezen. Ik begrijp dat het frustrerend is dat u het pakket vrijdag niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Voor ons is dit ook erg vervelend, want wij willen ook dat een pakket zo snel mogelijk afgeleverd wordt. Ik heb er direct intern melding van gemaakt dat u vrijdag gewoon thuis was. Dit zal met de bezorger besproken worden. Volgens onze informatie heeft u het pakket zaterdag alsnog ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM