Mijn Klacht:
Beste DHL,
Gistermiddag is er een pakketje bij ons bezorgt. Ik was niet thuis maar mijn vriendin heeft opengedaan. Wij hebben onlangs een tweede kindje gekregen, momenteel een hoop zorgen en slaap lijkt een luxe te worden. Mijn vriendin lag op bank wat energie op te doen en hoorde in haar slaap de bel, net op tijd doet ze open. ik mag bekennen dat mijn vriendin niet op haar best is als ze net wakker is, maar goed er wordt GEEN woord gewisseld, mijn vriendin neemt gewoon het pakketje in ontvangst en terwijl de bezorgster naar auto loopt vraagt ze aan mijn vriendin of ze de volgende keer nog meer sjagerijnig kan kijken. DIT KAN NIET!
Gewenste Oplossing:
Als u wat fatsoen in de bezorgster hheft gekregen

