Mijn Klacht:
Pakket van Nespresso is op 22 november bezorgd bij de buren, maar er is geen briefje in de bus gedaan bij mij.
Hele ochtend onnodig thuisgezeten.
Gewenste Oplossing:
Als iets correct en volgens afspraak wordt bezorgd.
Calimero2 op 25 november 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste Jannie, Heel vervelend dat u voor niets heeft gewacht op het pakket. Onze oprechte excuses dat de bezorger geen briefje in uw brievenbus heeft gedaan. Wij zullen hem hierop aanspreken. Met vriendelijke groet, Suzanne
Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorging van een pakket van Nespresso, dat op 22 november bij de buren is afgeleverd zonder dat er een notificatie in de brievenbus is achtergelaten. Hierdoor heeft de klant onnodig de hele ochtend thuis gewacht op de levering. De klacht is inmiddels opgelost.
Pakket van Nespresso is op 22 november bezorgd bij de buren, maar er is geen briefje in de bus gedaan bij mij.
Hele ochtend onnodig thuisgezeten.
Als iets correct en volgens afspraak wordt bezorgd.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 25 november 2014 om 10:59 geantwoord
Beste Jannie,
Heel vervelend dat u voor niets heeft gewacht op het pakket. Onze oprechte excuses dat de bezorger geen briefje in uw brievenbus heeft gedaan. Wij zullen hem hierop aanspreken.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM