Mijn Klacht:
op 17 oktober heb ik een pakket waarin lampen zaten terug gestuurd naar Rietveld verlichting. Bij Rietveld kwam het pakket maar niet aan. Via de site van DHL zag ik het laatste bericht: 17 oktober, pakket is richting sorteercentrum. Dat is nog steeds het geval. Ik heb diverse e-mails verstuurd naar DHL. Nu is een navraag ingediend. Dit is gebeurd op 30 oktober. Ik hoor nu niets meer. Ik heb deze week weer gereageerd per e-mail, maar niets gehoord. Ik heb 188 euro betaald voor deze lampen. Dit geld krijg ik niet terug, omdat het pakket niet is aangekomen bij Rietveld Verlichting. Binnen twee weken kon geretourneerd worden. Het is nu al een maand geleden. Ik wil 188 euro terug.
Gewenste Oplossing:
Wanneer het pakket teruggevonden wordt en alsnog wordt bezorgd en Rietveld mij het het geld teruggeeft. Of het pakket wordt niet gevonden, maar DHL vergoed de kosten van 188,00

