Mijn Klacht:
Ik heb een wat besteld bij een site in Hong Kong op 29 oktober. Ik heb al eerder hier besteld en dat heb ik allemaal keurig binnen gekregen. De verzending verliep prima totdat het pakje aangenomen was door deutsche post. Ik kreeg een tracking code zodat ik mijn pakketje zou kunnen volgen. Op 5 november is het pakje volgens deutsche post gescand in Nederland en hierbij hield het op. Ik heb niks meer gehoord en de status blijft hetzelfde. Het is raar dat het pakketje nu al 8 dagen in Nederland is maar ik hem nog niet binnen heb! ik hoop dat het opgelost kan worden want ik wil heel graag mijn spullen.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakje thuis heb binnengekregen.

