Mijn Klacht:
Pakket niet ontvangen, DHL zegt is geleverd, geen briefje ontvangen met trackcode , ook niet bij buren overal gevraagd, weg geld, heel vervelend, graag even nakijken waar het gebleven is!
Gewenste Oplossing:
NA KIJKEN WAAR HET GEBLEVEN IS OP 3 NOVEMBER GELEVERD ZEGGEN ZE

