Klacht: pakket blijft liggen in koln

thiesbaarsma op 03 november 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 3 november 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Thies, Wat vervelend dat u het pakket nog niet ontvangen heeft. Dit pakket is inderdaad nog niet in Nederland gearriveerd. Het is vreemd dat het pakket al zo lang niet meer is gescand. Ik wil u adviseren om contact...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 3 november 2014

Een klant heeft een pakket besteld uit Duitsland op 10 oktober 2014, maar het blijft sinds 13 oktober 2014 zonder verandering in Köln liggen. Na drie weken zonder updates en contact met DHL Nederland, maakt de klant zich zorgen over de kwetsbaarheid van het apparaat ter waarde van 1000 euro dat in het pakket zit.

Mijn Klacht:

op 10-10-14 heb ik een pakket besteld uit duitsland. op track and trace van DHL kan ik zien dat het pakket in koln word verwerkt sinds : 13-10-14. er komt al 3 weken lang geen verandering in de situatie. volgens mij hoort dat niet zo lang?! ik heb ook met DHL in nederland gemailt maar die hadden ook nog niets ontvangen. er zit een apparaat in ter waarde van 1000 euro die kwetsbaar is. het idee dat hij daar al 3 weken ligt in 1 of andere vochtige ruimte is niet aangenaam. kunnen jullie mij helpen? het sendingsnummer van mijn DHL pakket is: 711092110197

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als dhl in koln informatie geeft en eindelijk mijn pakket binnen komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 november 2014 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thies,

Wat vervelend dat u het pakket nog niet ontvangen heeft. Dit pakket is inderdaad nog niet in Nederland gearriveerd. Het is vreemd dat het pakket al zo lang niet meer is gescand.

Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de verzender van dit pakket. Die heeft namelijk de mogelijkheid om in Duitsland een onderzoek te starten. Op die manier kan uitgezocht worden waar het pakket nu is, zodat het zo snel mogelijk richting Nederland kan komen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM