Mijn Klacht:
Zaterdag 25-10 heb ik iets besteld via wehkamp. Je kon invullen wanneer je het wilde laten bezorgen. Ik koos voor maandag 27-10 ( ze leveren niet in het weekend) tussen 14:00 en 18:00. Ben de gehele dag thuis geweest. Om 18;00 is mijn pakket er nog steeds niet dus ik bel naar de wehkamp, die vertellen mij dat ik niet thuis ben geweest en het pakketje weer mee terug is genomen door de koerier en morgen wordt gebracht. Maar ik ben wel thuis geweest! Ook lag er geen briefje van ‘we hebben je gemist ‘ in de brievenbus. Daarop kan je precies zien hoelaat de bezorger weer komt. Dus dinsdag 28-10 in de ochtend bel ik weer naar de Wehkamp. Hun vertellen me dat mijn pakketje tussen 14;00 en 18;00 wordt geleverd. Dinsdag had ik een afspraak maar ik was om 12;30 weer terug. Netjes optijd zult u denken. NIET DUS…. Ik kom thuis en er ligt een briefje op de mat met ‘we hebben je gemist. ( DIt keer wel een briefje ! ) Ik bel de DHL op die kunnen niks voor mij beteken alleen vertellen ze me dat ik nu via internet kan kijken wat de status van mijn pakket is ( omdat ik nu wel een briefje heb ) Op het briefje staat “wij komen woensdag 29-10 weer tussen 14;00 en 18;00. Vandaag 29-10 kijk ik op de website die de DHL mij gegeven heeft en staat er opeens een hele andere tijd !!! nu komen ze pas tussen 18;00 en 21;00 !!!! WEEEER de DHL gebeld en die konden er niks aan doen en wisten ook niet waarom het veranderd was. Ik heb nu 3 dagen vrij moeten nemen om een pakketje die ik 5 dagen geleden heb besteld ! DHL HOE ZIT DIT ?! NU moet ik nog HOPEN dat mijn pakket komt vandaag en dat ze niet weer verzinnen dat ik niet thuis ben……….
Gewenste Oplossing:
Ik wil Vandaag ( 29-10-14 ) nog mijn pakket binnen de afgesproken uren !

