Klacht: TE LAAT !!!!!!

[email protected] op 18 september 2014 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Status Open
Datum 18 september 2014

Een klant van het Eindhovens Dagblad uit zijn onvrede over de late bezorging van de krant, die regelmatig pas om half 8 wordt geleverd. Hierdoor kan zijn man de krant niet lezen voordat hij naar zijn werk gaat. De klant benadrukt dat dit al meerdere keren is voorgekomen en vindt dat de bezorging verbeterd moet worden.

Mijn Klacht:

De Eindhovens Dagblad is alweer te laat!!!
Half 8 krijgen wij de krant pas binnen.
Mijn man gaat om half 8 naar het werk en kan de krant niet meer lezen.
Gisteren was de krant ook te laat weer om half 8.
In totaal al 3 keer in een korte tijd dat is jammer zo.
Wij zijn daar zeker niet te Vreden om.
Dit mag echt beter.

Gewenste Oplossing:

OPTIJD, voor 7 uur hoort de krant op de mat te liggen en niet later.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM