Klacht: niet leveren loombandjes

Joss.T op 13 augustus 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 13 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben u eerder vandaag al via de e-mail een reactie op uw klacht gestuurd. Wij raden u aan om de verzending nog even af te wachten.

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 13 augustus 2014

Een klant heeft op 21 juli een betaling gedaan voor loombandjes via Vakantieveilingen.nl, met de verwachting deze binnen 10 dagen te ontvangen. Na herhaalde bevestigingen van verzending en veelvuldig contact met de klantenservice, heeft de klant de levering niet ontvangen, wat leidt tot onvrede over de gebrekkige naleving van de leveringsvoorwaarden.

Mijn Klacht:

21 juli is de betaling overgemaakt op de loombandjes. Zoals in de beschrijving staat binnen 10 dagen ontvangen. Aangezien ik 3 nichtjes heb en vakantie hebben, dacht ik goh leuk… ik bied… dat kunnen ze leuk loomen.

Ook ik heb de bevestiging gehad per mail dat ze 9 augustus werden verzonden. 11 augustus weer een bevestiging gekregen dat ze weer waren verzonden.

Nu las ik op Internet over deze praktijken… meerdere mensen met klachten, maar ik bleef positief.
Nu na veel te lang wachten, 5 x met vakantie veilingen aan de telefoon te hebben gezeten ben ik het zat!

De vakantie van de kinderen is voorbij, en vakantieveilingen blijft in gebreken. Zij kunnen zich niet aan de voorwaarden houden, om binnen 14 dagen te leveren. Mochten er problemen zijn met de leverancier, is het de taak van vakantieveilingen om de gedupeerden op de hoogte te stellen.
De betaling is gemaakt aan vakantie veilingen, dus wettelijk zijn zij ook aansprakelijk dat het product binnen het gestelde termijn geleverd word.

Mocht dit niet zo zijn, zijn zij ook verantwoordelijk voor de berichtgeving aan de afnemers. In dit geval trouwe klanten van vakantieveilingen.

Gewenste Oplossing:

Zodra de bandjes zijn geleverd.
Ik vind het netjes om persoonlijk wat van vakantieveilingen te horen, kunnen ze zich aan de afspraak houden, vind ik het ook normaal dat er iets tegen over koet staan.
Ook zij hebben binnen zoveel dagen betalen... je zit vast aan conceqenties ook hierbij is het netjes dat ook zij dit doen.. compensatie?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben u eerder vandaag al via de e-mail een reactie op uw klacht gestuurd. Wij raden u aan om de verzending nog even af te wachten. Met vriendelijke groet, Susan - VakantieVeilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 augustus 2014 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben u eerder vandaag al via de e-mail een reactie op uw klacht gestuurd. Wij raden u aan om de verzending nog even af te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Joss.T

Heeft op 18 augustus 2014 om 07:48 geantwoord

Het is helemaal niet opgelost! Heb de bandjes nog steeds niet binnen! Terwijl in het systeem staat van wel. Met andere woorden heb de kat in de zak gezocht en dat bij vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren dat het leveren van de loom bandjes zo lang op zich laat wachten. Als het goed is heeft u 16 augustus j.l. telefonisch contact met ons gehad. In dat gesprek is er aangegeven dat het pakket nogmaals verzonden wordt. Mocht u deze eind deze week niet hebben ontvangen, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice. U kunt dan het geld terug ontvangen. Hartelijke groet, Alie - Webcare VakantieVeilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM