Klacht: loombandjes

jamieleigh op 27 juli 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
âś… Klacht opgelost op 29 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Wij raden u aan om uw klacht neer te leggen bij de aanbieder van het loompakket. Dit kan via het e-mailadres [email protected]. De aanbieder zal de klacht persoonlijk met u afhandelen.

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 27 juli 2014

Een klant heeft een bod van 25 euro gedaan op loombandjes en won de veiling, maar was teleurgesteld over de inhoud van het ontvangen pakket. In plaats van de verwachte luxe verpakking en complete set, ontving de klant slechts enkele losse items die niet overeenkwamen met de beschrijving, wat leidde tot onvrede over de waarde en kwaliteit van het product.

Mijn Klacht:

Goedendag ik heb een bod van 25 euro gedaan op de loombandjes en daarbij gewonnen met administratie kosten was het dus 30 euro eenmaal het pakket gekregen kon ik mijn ogen niet geloven kreeg 5 zakken loombandjes een losse bord en paar haken en een horloge die het niet doet ik had op ze minst een luxere doos verwacht loop ik laatst langs de winkel zie ik gewoon mooie dozen met alles loom elastiekjes op kleur gesoorteert en hakken plus bord voor 15 euro en dan staat er hier pakket twv 60 euro geloof daar helemaal niks geen eens een bak er bij om de elastiek jes te bewaren vind dat echt niet normaal en totaal niet luxe zoals beschreven

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat er een foto bij moet geplaatst worden om te zien wat je krijgt jebetaalt er ten slotte voor vond dit echt sschandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met het pakket zoals u deze heeft ontvangen. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen, en zullen u spoedig van een antwoord voorzien. Met vriendelijke groet, Susan - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Naar aanleiding van eerder contact stuur ik u deze reactie. Wij raden u aan om uw klacht neer te leggen bij de aanbieder van het loompakket. Dit kan via het e-mailadres [email protected]. De aanbieder zal de klacht persoonlijk met u afhandelen. Mocht u er met de aanbieder niet uitkomen, laat dit dan aan ons weten. Met vriendelijke groet, Susan - VakantieVeilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 juli 2014 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij raden u aan om uw klacht neer te leggen bij de aanbieder van het loompakket. Dit kan via het e-mailadres [email protected]. De aanbieder zal de klacht persoonlijk met u afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM