Klacht: Slechte zaak beauty company rotterdam

Brtny91 op 27 mei 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 22 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw, Wij hebben inmiddels reactie van de verantwoordelijke veilingredacteur. Er is besloten uw gewonnen veiling te annuleren. U ontvangt uw geld (geboden bedrag + €5 administratiekosten) binnen enkele dagen terug op het rekeningnummer waar destijds mee betaald is. Als...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 27 mei 2014

Een klant heeft een tandenbleekbon gewonnen bij Beauty Company Rotterdam via Vakantieveilingen.nl, maar ervoer een teleurstelling tijdens de behandeling. Bij aankomst werd de klant aangespoord om een duurdere behandeling te kiezen, wat resulteerde in extra kosten van €50 per persoon, waardoor de totale prijs aanzienlijk hoger uitviel dan verwacht. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik had een tanden bleek bon gewonnen bij beauty company rotterdam via vakantie veilingen !
Ik ben dus afgelopen vrijdag 23-05-3014 er naartoe geweest samen met een vriend van mij(deze persoon had ik extra bijgeboekt).
De bon was voor een behandeling van 2×20 minuten!
Daar aangekomen moesten we een formulier invullen en werden onze tanden opgemeten qua kleur,dit werd gewoon gedaan aan een balie wat ik persoonlijk al erg apart vind!
Na het meten vond meneer dat we de Hollywood behandeling moesten nemen voor het beste resultaat van 8-12 tinten witter,5×15 minuten.
Dit was beter voor onze tanden qua kleur anders zou het resultaat niet zichtbaar zijn.
Na aandringen van meneer hebben wij dus deze behandeling gekozen rn moesten wij €50 extra betalen !
In totaal per persoon €73 inplaats van enkel alleen de €23 (gewonnen bod).
Ik vond de zaak onhygiënisch.
Je lag met meerdere mensen in een kamer waar ook nog eens iedereen z”n schoenen uit moest doen,het was er vies benauwd en er werd niet eens met handschoenen gewerkt.
De meneer ging van de een naar de ander zonder handschoenen te gebruiken of zijn handen te wassen!
Na de behandeling zag ik totaal geen verschil!
Meneer zei dat het een paar dagen duurde voordat de juiste kleur zichtbaar was.
Ook wilde meneer dat we een tandpasta erbij kochten voor meer en langer blijvend resultaat.
Nadat wij gezegd hadden dit niet te willen was meneer beledigd,liep weg en ging een andere klant helpen!
Wij zeiden nog nou bedankt we gaan doei en het enigste wat hij seiners jaa doei!
Ik heb de company gemaild en zij reageren dat ik de kleur achteraf maar had moeten vergelijken terwijl mij dit niet is aangeboden of iets .
Daarop zeggen ze dat het op de site vermeld staat!
En toen ik zei dat zij dit voor de behandeling hadden moeten melden en dat ik niet de enige ben met deze klachten zeggen ze dat dat niet echt slimme mensen zijn die deze klachten over ze schrijven omdat deze mensen andere mensen napraten en/of kopieëren!
Nou wat een asociale mensen zijn dat,ben er ook echt klaar mee en hoop hier verder iets aan te kunnen doen!
Vind dit echt niet normaal.

Gewenste Oplossing:

Ik wil me geld terug !
Dat is dus €73 per persoon(€23 winnend bod en €50 extra voor de Hollywood behandeling).
Is dit niet mogelijk dan wil ik in ieder geval de €50 die wij per persoon extra hebben moeten betalen terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Deze zal de mogelijkheden voor u gaan bekijken. Zodra wij hier meer van weten nemen wij weer contact met u op. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben inmiddels reactie van de verantwoordelijke veilingredacteur. Er is besloten uw gewonnen veiling te annuleren. U ontvangt uw geld (geboden bedrag + €5 administratiekosten) binnen enkele dagen terug op het rekeningnummer waar destijds mee betaald is. Als u met creditcard heeft betaald ziet u de terugstorting op uw eerstvolgende overzicht. Het is voor ons enkel mogelijk uw veilingkosten te vergoeden, de overige kosten kunnen wij niet vergoeden gezien deze betaald zijn aan de aanbieder en niet aan VakantieVeilingen.nl. Verdere bemiddeling is in deze kwestie dan ook helaas niet mogelijk. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 22 juni 2014 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben inmiddels reactie van de verantwoordelijke veilingredacteur. Er is besloten uw gewonnen veiling te annuleren. U ontvangt uw geld (geboden bedrag + €5 administratiekosten) binnen enkele dagen terug op het rekeningnummer waar destijds mee betaald is. Als u met creditcard heeft betaald ziet u de terugstorting op uw eerstvolgende overzicht. Het is voor ons enkel mogelijk uw veilingkosten te vergoeden, de overige kosten kunnen wij niet vergoeden gezien deze betaald zijn aan de aanbieder en niet aan VakantieVeilingen.nl. Verdere bemiddeling is in deze kwestie dan ook helaas niet mogelijk.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Lara - VakantieVeilingen.nl

Brtny91

Heeft op 22 juni 2014 om 13:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het oplossen van mijn klacht!
En vakantieveilingen ook bedankt,jullie hebben het netjes opgelost.
Ik zie het gewonnen bedrag+€5 administratie kosten tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Brittanny

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM