Mijn Klacht:
De nieuwe tembaco van €7 is niet te roken.Kwaliteit is waardeloos.Lijkt of ik een sigaret aan het roken ben.Ik vindt sigaretten vies.Zegt al heel wat .
Gewenste Oplossing:
oude kwaliteit terug
riva op 16 november 2013 over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. in de categorie Tabaksbedrijf
Een klant van Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. heeft geklaagd over de nieuwe tembaco van €7, die volgens hem niet te roken is en van slechte kwaliteit. Hij vergelijkt de ervaring met het roken van een sigaret, wat hij als onaangenaam beschouwt.
De nieuwe tembaco van €7 is niet te roken.Kwaliteit is waardeloos.Lijkt of ik een sigaret aan het roken ben.Ik vindt sigaretten vies.Zegt al heel wat .
oude kwaliteit terug
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V.
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM