Klacht: slecht signaal /af en toe geen signaal

geurt669 op 28 september 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 9 oktober 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u geinformeerd. U heeft altijd een Basis-pakket gehad met de maandelijkse abonnementsgelden van €11,95. U hoeft voor beeldbehoud geen hoger abonnement af te sluiten. U heeft inderdaad wel uw abonnement verlengd met...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 28 september 2013

Na het afsluiten van een nieuw contract met Canal Digitaal op 18 september 2013, ervaart de klant sinds 27 september 2013 problemen met slecht of geen signaal. Een monteur bevestigde dat het signaal is veranderd, en de klant meldt dat Canal Digitaal hen onder druk zet om een duurder contract af te sluiten voor normaal tv-kijken, wat zij als contractbreuk beschouwen.

Mijn Klacht:

We hebben 18-09-2013 een nieuw contract afgesloten. Tot 26-09-2013 heeft alles de laatste twee jaar naar behoren gewerkt. Sinds 27-09-2013 is het weer mis slecht of geen ontvangst, we hebben al een monteur hier gehad en die stelt vast dat het signaal is veranderd. Ik kreeg vandaag zeer toevallig een telefoontje van canal digitaal. Er werd bevestigd dat het signaal is veranderd. Uiteindelijk worden wij in het nauw gedreven om het maandelijkse bedrag in het contract te verhogen. We worden dus verplicht om nog een duurder, nieuw contract aan te gaan om normaal tv te kunnen kijken. Voor ons betekend dit contractbreuk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dit opgelost hebben, uiteraard zonder extra kosten. Ik heb een contract en ga er van uit dat ik een deugelijk product geleverd krijg. Ik houd canal digitaal verantwoordelijk voor een correcte levering. Ik ga er van uit dat dit zeer spoedig opgelost wordt en dat we geen verdere stappen hoeven te ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 09 oktober 2013 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u geinformeerd.
U heeft altijd een Basis-pakket gehad met de maandelijkse abonnementsgelden van €11,95. U hoeft voor beeldbehoud geen hoger abonnement af te sluiten.
U heeft inderdaad wel uw abonnement verlengd met een periode van 24 maanden. Gedurende deze periode ontvangt u twee euro korting op uw abonnement.
Het eerder beeindigen van uw abonnement is helaas niet mogelijk.

Ontvangt u geen signaal dan kunnen wij uiteraard technische ondersteuning bieden en ontvangen wij graag antwoord op de eerder gestelde vragen.
U kunt technische ondersteuning tevens telefonisch afhandelen door te bellen met ons service nummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie