Klacht: casback afsluiting

michaelraquia op 27 mei 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 16 augustus 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, Wij hebben u op 28-05-2013 het volgende gestuurd: "Wij zijn nagegaan of uw internet en bellen is afgesloten. Deze is gister, naar aanleiding van uw betaling, weer aangesloten. Om die reden moet het momenteel mogelijk zijn om reeds weer...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 27 mei 2013

Een klant van Canaldigitaal werd zonder voorafgaande communicatie afgesloten van de telefoniedienst en kreeg een rekening van 297 euro, die hij heeft betaald. Ondanks deze betaling is de aansluiting niet hersteld en de klant ervaart problemen met het verkrijgen van contact en het ontvangen van een beloofde cashback van 150 euro. De klant beschrijft de klantenservice als onbeleefd en niet luisterend.

Mijn Klacht:

ik werd in een keer van de telefonie afgesloten zonder dat ik een brief of contact gehad dus ik belde op en kreeg te horen dat ik in een keer 297 euro moet betalen die heb ik betaald en nu sluiten ze me niet meer aan ik kan geen contact met ze krijgen ze antwoorden me mailtje,s niet hetzelfde wij hadden 150 euro casback van ze moeten krijgen eerst was het allemaal geregeld en ik ben aanngesloten en nu kom ik er niet voor in aanmerking ze zijn onbeleeft aan de telefoon ze luistern niet naar je

Gewenste Oplossing:

DAT ZE ME EEN KEER HELPEN EN DAT IK AANGESLOTEN WORD BETAAL NIET VOOR NIKS ZOVEEL EN IK WILMIJN CASBACK WAAR IK RECHT OP HEB

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 16 augustus 2013 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 28-05-2013 het volgende gestuurd:

"Wij zijn nagegaan of uw internet en bellen is afgesloten. Deze is gister, naar aanleiding van uw betaling, weer aangesloten. Om die reden moet het momenteel mogelijk zijn om reeds weer te kunnen internetten en bellen.
U geeft tevens aan dat u een cashback had moeten ontvangen van 150 euro.
Wij hebben uw contract erbij gezocht en kunnen hier niets van terug vinden. Wel ontvangt u gedurende negen maanden, tien euro korting op uw abonnementsgelden per maand"

Hierna hebben wij niet meer van u mogen vernemen en om die reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie