Klacht: Shag Javaanse jongens 3/4

Horalaan op 06 maart 2013 over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. in de categorie Tabaksbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Categorie Tabaksbedrijf
Status Open
Datum 6 maart 2013

Een klant van Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. heeft gemeld dat de shag in de verpakking de laatste tijd droog is en stronkjes bevat. Voorheen was de shag vers en had deze een aangename aroma.

Mijn Klacht:

De laatste tijd is het shag al droog bij het openen van de verpakking en er stronkjes in.
Voor die tijd was het vers en je rook het aroma

Gewenste Oplossing:

Gewoon weer het oude shag
Het is al duur genoeg

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM