Klacht: Geen HD

span1 op 27 februari 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 29 april 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, Wij hebben u op 28-02-2013 het volgende toegezonden: Op het kaartnummer welke u doorgeeft staat geen HD abonnement actief. Wellicht is er iets fout gegaan in de aanvraag/verwerking hiervan als u eerder heeft aangegeven wel HD te willen ontvangen....

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 27 februari 2013

Een klant van Canaldigitaal heeft aangegeven dat hij sinds enkele maanden betaalt voor een uitgebreid pakket inclusief HD-televisie, maar slechts drie zenders in HD kan ontvangen. De overige zenders zijn niet in HD beschikbaar en zijn verplaatst naar een onhandige locatie in het zenderoverzicht. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik betaal sinds enige maanden voor het uitgebreide pakket incl. HD tevee echter ik kan slechts drie zenders ( ned. I-II-III ) in HD ontvangen. De andere zenders zijn zonder reden niet In HD te ontvangen en zijn verplaatst naar de lokatie 384 t/m 328 wat zeer onhandig is en ook hier niet in HD.akket – Hoveniersbedrijf Kees Span
BETALINGSKENM. 0000000143316217
INCCDMRT13
73423250 MEERDERE PAKKETTEN

Gewenste Oplossing:

Alle zenders op de originele locatie en te ontvangen in HD. Zoniet gaarne restitutie van het teveel betaalde abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 29 april 2013 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 28-02-2013 het volgende toegezonden:
Op het kaartnummer welke u doorgeeft staat geen HD abonnement actief. Wellicht is er iets fout gegaan in de aanvraag/verwerking hiervan als u eerder heeft aangegeven wel HD te willen ontvangen. U heeft niet betaald voor het HD abonnement. Het Familie pakket bedraagt €14,95 en het FamilieHD pakket €19,95. U betaalt nog €14,95 per maand voor uw televisieabonnement.
Indien u wil dat het HD abonnement geactiveerd wordt horen wij dit graag, en zullen dit dan ook in orde maken voor u.

Hierna hebben wij niets meer van u vernomen via deze weg, om die reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie