Mijn Klacht:
pakket 13 dec. verzonden met streepjes code en aangetekend
niet aangekomen bij mijn client
controle streepjescode….. systeem geeft op
bestaat niet….
daar sta je dan weer met je mond vol tanden bij je client.
verzend en betaalbewijs en pakket is er niet
Gewenste Oplossing:
weet het ook niet meer, het is er altijd wat maar waar moet je dan heen

