Klacht: slechte postbezorging

Hannievanloon op 14 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 december 2012

Een klant van PostNL ervaart ernstige problemen met de postbezorging, waarbij de post slechts één of twee keer per week wordt afgeleverd. Deze week ontving de klant op dinsdag post, maar op vrijdag was er nog steeds geen bezorging van de verwachte tijdschriften. De klant uit zijn onvrede over de gebrekkige service.

Mijn Klacht:

Post wordt slechts 1 a 2 keer per week bezorgd. Deze week alleen dinsdag post ontvangen. Op donderdag moet de Televizier en de Donald Duck bezorgd worden.
Nu op vrijdag nog steeds niets ontvangen. Dit is geen service meer en zeker niet yes we can!

Gewenste Oplossing:

Tijdige bezorging!

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM