Klacht: pakket verzenden

rwildenberg op 06 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 6 december 2012

Een klant van PostNL heeft drie keer hetzelfde pakket moeten verzenden omdat de adressen niet correct waren geschreven, wat pas na de derde poging werd aangegeven. De klant vindt het onterecht dat de verzendkosten voor zijn rekening komen en ervaart problemen met het indienen van een klacht via de website van PostNL.

Mijn Klacht:

Ik heb drie keer het zelfde pakje moeten verzenden voordat het aan kwam. Simpel weg omdat van en naar even groot geschreven is (zo hoor ik bij de balie na de derde keer). Wat ik opvallend vind want waarom hoor ik dat niet gelijk. Bovendien staat er van en naar bij en op de stikker die jullie erop plakken staat wel het juiste adres. Via de telefoon hoor ik dat alle kosten ook nog eens van mij zijn. Wat ik echt belachelijk vind. Dan wil ik een klacht sturen dan lukt dat niet via jullie site!

Gewenste Oplossing:

ik zou niet weten wat. Jullie systeem werkt niet.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM