Klacht: te laat bezorgen

sasy op 04 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 4 december 2012

Een klant van PostNL wacht al meer dan een week op een pakje dat normaal gesproken de volgende dag bezorgd zou moeten worden. Daarnaast ervaart de klant ook vertragingen met de reguliere post en uit onvrede over de manier waarop PostNL met de bezorging omgaat.

Mijn Klacht:

Ik zit al meer dan een week op een pakje te wachten!
Normaal gesproken moet hij de volgende dag of dag daar op binnen zijn.
Maar tot heden nog niks.
En dat gebeurt ook met de gewone post.
Gewoon schandalig hoe ze met de post om gaan.

Gewenste Oplossing:

dat postnl met respect met de post om moet gaan!

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM