Klacht: brievenbus

ruud1957 op 21 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 21 november 2012

Een inwoner van Den Haag heeft geklaagd over een vieze brievenbus op de hoek van de Melisstokelaan en Vrederustlaan. De brievenbus heeft versleten letters en is plakkerig door hars van een nabijgelegen boom. De klager verzoekt om inspectie van de situatie.

Mijn Klacht:

Op de hoek van de melisstokelaan / vrederustlaan in Den Haag staat al zeer lang een zeer vieze brievenbus met versleten letters van overige post en regio post .Deze brievenbus staat vlak onder een boom die hars loslaat vandaar dat die brievenbus zo vies en plakkerig is, gaarne inspectie hiervan.

Gewenste Oplossing:

nieuwe brievenbus op een paar meter van deze boom vandaan.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM