Mijn Klacht:
Ik heb een toestel afgelost dat ik nooit heb ontvangen. Dit is ontstaan omdat de geboortedatum op het toestel dat van mijn moeder was. Ondanks dat ik heb gecommuniceerd met Odido, beweren zij dat ik wel een toestel in mijn bezit heb, wat niet het geval is. Hierdoor betaal ik al zes maanden voor een toestel dat ik nooit heb gekregen. Ik wil dat jullie camera beelden terug bekijken. Ik heb bewijs van het jomenophalen en annuleren. En wellicht kunnen jullie wel met de eimei code zien dat het toestel nooit is gebruikt
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om compensatie voor de kosten die ik heb gemaakt voor een toestel dat ik nooit heb ontvangen. En dat de contravg dis gecorrigeerd word. Want ik heb alles sim en iphone 13 die volledig is afbetaald.

