Mijn Klacht:
Ik heb mijn jaarabonnement op 30 april opgezegd, met de bevestiging dat het zou stoppen per 11 juni. Op dezelfde dag heb ik een nieuw jaarabonnement afgesloten voor €8,64. Tot mijn verbazing is er echter €15,99 van mijn rekening afgeschreven. Na contact met vier verschillende medewerkers van de Telegraaf, waaronder een verbinding met ‘Nina’ die werd verbroken, kreeg ik te horen dat het nieuwe abonnement als de 13e maand van mijn oude contract wordt gezien. Dit is onacceptabel, vooral omdat in mijn e-mailovereenkomst het bedrag van €8,64 staat. Bovendien is er geen schriftelijke bevestiging van de informatie die ik heb ontvangen. Ik vind dit zeer teleurstellend en wil dat er beter met mij gecommuniceerd wordt. Ook is het teleurstellend dat ik pas na 11 juli mijn geld terugkrijg.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een telefoontje om deze klacht verder te bespreken.


