Mijn Klacht:
Ik heb een pakket verstuurd via DHL met een waarde van €80,-, maar dit pakket is verloren gegaan. Na maanden van klagen heb ik eindelijk een reactie ontvangen, maar ik kreeg slechts €3,40 als compensatie. Dit vind ik onacceptabel gezien de waarde van het pakket. Ik verwacht een volledige vergoeding of in ieder geval een aanzienlijk deel van de waarde van het pakket, gezien de lange tijd die ik heb moeten wachten op een oplossing.
Gewenste Oplossing:
Een 100% vergoeding of in ieder geval een belangrijk deel van de waarde van het pakket.



