Mijn Klacht:
Ik heb onlangs contact gehad met Takkenkamp over de wijziging van regelgeving omtrent aminotherm. Na een alternatief, aminotop, te hebben gekregen, werd mij na enkele maanden medegedeeld dat dit niet over het oude aminotherm gespoten kan worden, ondanks dat dit wel op hun website staat. Dit lijkt mij vreemd en ik ben teleurgesteld in de communicatie en het gebrek aan kennis. Het lijkt erop dat dit bedrijf beter moet voorlichten om toekomstige klanten te beschermen. Daarnaast hoop ik dat mijn toewijzing van de subsidie nog kan worden gebruikt voor een ander bedrijf, gezien de hoge extra kosten voor het uitzuigen van de spouwmuur.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat het bedrijf zijn klanten beter voorlicht en hoop op ondersteuning bij het gebruik van mijn subsidie voor een ander bedrijf.




