Mijn Klacht:
Ik heb een woning uit 2012 met glazen balkons die in de ochtend al 25 graden zijn en ’s nachts oplopen tot 29 graden. Dit maakt het onmogelijk om op het balkon te zitten, en er treedt ook schimmel op in de woning. In 2016 heb ik al een klacht ingediend en Ymere gaf aan dat ze hier iets aan zouden doen, maar tot nu toe is er niets gebeurd. De constructie van de woning is niet goed en de hitte kan niet ontsnappen, wat problematisch is, vooral voor oudere bewoners en mensen met een beperking.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Ymere om schaduwschermen of een andere oplossing te plaatsen om de warmteproblemen aan te pakken en de schimmel te verhelpen.

