Mijn Klacht:
Ik heb nu drie keer achter elkaar thuis gewacht op een pakket dat niet is bezorgd. Ondanks het downloaden van de DHL-app om zelf een bezorgtijd te kiezen, werd mijn pakket toch naar een DHL-punt gestuurd. Dit is enorm frustrerend. Daarnaast heb ik geprobeerd contact op te nemen via de chatbox, maar kreeg daar geen hulp. Het is onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog steeds samenwerkt met andere bedrijven en geen goede service biedt.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om compensatie voor het herhaaldelijk thuis wachten zonder bezorging.

