Klacht: Melding dat ik niet thuis ben en dat kan niet want ik ben aan huis gebonden. Of bellen bij de centrale deur of mee lopen met iemand en mijn pakket gewoon in de centrale hal zetten waar ook andere mensen komen, terwijl ik thuis ben.

Wulffers72 op 28 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 28 juni 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Jenny, Bedankt voor uw klacht. Wij hebben ondertussen telefonisch contact gehad. We gaan ervan uit dat dit niet meer in de toekomst gaat gebeuren. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Freek E-care DHL E-commerce Nederland

Klanttevredenheid: 10.0/10 ★★★★★
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 28 juni 2024

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van DHL, waarbij de bezorger beweert dat de klant niet thuis is, terwijl deze aan huis gebonden is. Ondanks meerdere klachten en contact met de klantenservice, blijft de situatie onopgelost, en is het pakket uiteindelijk afgeleverd bij een DHL-punt in Leiden, wat onhandig is voor de klant die in Oegstgeest woont.

Mijn Klacht:

Al een hele tijd klachten over de bezorging van DHL. Beweren dat ik thuis ben. Bellen bij de centrale deur en het pakket achter laten in de centrale hal. Al zoveel klachten ingediend. Klantenservice gebeld na half uur in de wacht als eerste beller. Wordt het gewoon verbroken. Nu pakket afgeleverd bij DHL punt in Leiden. Ik woon in Oegstgeest. Moet ik iemand inschakelen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik word gehoord en gezien. Ik bestel niet voor niets online. Ook al begrepen van mensen om mij heen en via FB dat er zoveel klachten zijn over DHL. Hier moet toch iets aan gedaan worden. Klagen helpt niet.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juni 2024 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Jenny,

Bedankt voor uw klacht.

Wij hebben ondertussen telefonisch contact gehad.

We gaan ervan uit dat dit niet meer in de toekomst gaat gebeuren.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Freek

E-care DHL E-commerce Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Wulffers72

1 jaar geleden - Eindelijk een vriendelijke mevrouw heeft mij gebeld. Dit pakket zal ik idd op moeten halen. Maar ze gaat ook aan de gang met de andere klachten. Bezorger voor de deur we kunnen dat zien open de centrale deur en ze zetten het gewoon in de centrale hal. Bezorger loopt mee met iemand en zet het gewoon in centrale hal. etc . Wel heel blij dat deze mevrouw mij heeft gebeld.

Wulffers72

Heeft op 28 juni 2024 om 19:39 geantwoord

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Ik werd eindelijk gehoord. En hopelijk kijk je ook naar de andere klachten. Maar dat heeft de mevrouw beloofd. Had nooit problemen maar de laatste maanden wel. Een andere bezorger?

Alle klachten die gemeld zijn door Wulffers72
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM