Mijn Klacht:
Het is nu al de weet ik veel hoeveelste keer dat er iemand via DHL de melding maakt dat ik niet thuis ben terwijl ik thuis zit te wachten.
Ik ben helemaal klaar met deze Bezorgers van DHL.
Klachten die ik heb:
Meerdere malen krijg ik de melding dat ik niet thuis was terwijl ik thuis zit te wachten op mijn pakket. Ik blijf dan ook specifiek alleen voor mijn pakket thuis terwijl ik andere dingen had kunnen doen.
Meerdere malen gehad dat de status op Bezorgd staat terwijl ik niks heb ontvangen, zelfs niet met brievenbus pakketjes. Hierdoor blijf ik ook weer voor niks thuis zitten wachten op mijn pakketje. (Ik hoor van een vriend die zelf pakketen bezorger is dat ZZPers dit doen omdat ze niet betaald krijgen als ze het pakketje niet kunnen afleveren)
Laatst werd er zonder bij mij aan te bellen mijn pakketje bij de buurvrouw geleverd omdat de bezorgen geen zin heeft om tot de 4e etage te lopen. (Ik weet ook dat dit hoog is daarom ontmoet ik meestal mijn bezorgers halverwege van UPS, PostNL etc).
Ik ben een redelijk persoon en heb dit al tig keren door de vingers gezien dit gebeurde ook vaak met DHL toen ik nog bij mijn ouders woonde, ben er nu alleen helemaal klaar mee.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat DHL de bezorgers in mijn wijk hard op de vingers tikt en met consequenties komt wanneer deze problemen blijven voorkomen. Verder zou ik graag een tegemoetkoming zien voor de keren dat ik thuis ben gebleven of eerder/later van of naar werk ben geweest om op mijn pakketje te wachten. Ook mag de klantenservice aangepakt worden want als ik daar zeg dat het pakketje op bezorgd staat maar dit niet zo is ze ook gewoon lekker mooi zeggen dat het vaker gebeurt dat bezorgers dat doen en ik gewoon moet wachten...

