Mijn Klacht:
Artikel gekocht en betaald bij particulier, de verzender heeft het pakket aangemeld en naar een DHL punt gebracht, daar is het op gehaald door een DHL medewerker en sindsdien geen spoor van ons betaald pakket
5 x tel. contact gehad met een DHL medewerker, maar die ondernemen verder geen actie en er wordt alleen een onderzoek ingesteld als de verzender dat aangeeft , die heeft echter geen mail gekregen van DHL , dus geld en pakket weg ???
Gewenste Oplossing:
Dat mijn pakket boven water komt en dat deze bij ons wordt afgeleverd


