Mijn Klacht:
Goedendag ik heb een klacht over DHL. (KLACHT NIET OPGELOST STATUS IS IN BEHANDELING! LAAT JE NIET MISLEIDEN!)
Ik wacht al sinds 30 november op mijn pakketje en deze is nog steeds niet bezorgd.
Ook heb ik meerdere keren contact gezocht met de DHL klantenservice e-commerce, daar wordt verteld dat het pakketje inderdaad niet geleverd is en dat ze een onderzoek willen starten en dat ze mij een e-mail met de status hierover zullen sturen, na bevestiging van mijn e-mailadres en afronden van het telefoongesprek wacht ik nu ook nog steeds op de email van DHL (misschien ook verloren gegaan??). Ik heb het item via marktplaats gekocht met kopers bescherming en het platform houd nu het geld vast totdat het pakketje afgeleverd is of retour is gegaan, maar omdat DHL dus geen actie onderneemt zit ik te wachten op iets wat schijnbaar niet gaat veranderen want de status lijkt in een soort loop te zitten.
Ik zou heel graag willen dat dit nu eindelijk word opgelost door DHL! Het liefst zou ik mijn pakketje ontvangen maar als dit niet meer mogelijk is wil ik mijn geld zo spoedig mogelijk terug ontvangen van het platform dus DHL onderneem a.u.b. nu eindelijk eens actie! IK KREEG EEN STANDAARD MAILTJE VAN DHL DAT DE KLACHT ONDERZOCHT WORD. DAARMEE WAS HET VOLGENS DHL EN KLACHT.NL OPGELOST, WAT UITERAARD NIET ZO IS WANT IK HEB HET PAKKETJE NOG STEEDS NIET ONTVANGEN EN ER ZIJN TOTAAL GEEN ACTIES UITGEZET NADERHAND. IK WACHT NU NOG STEEDS OP EEN OPLOSSING (29 DECEMBER)
Gewenste Oplossing:
Het pakketje ontvangen of een degelijke en werkelijke oplossing zonder loze beloften!

