Mijn Klacht:
Ik heb hier reeds een klacht ingediend, meneer heeft wel een beetje zijn best gedaan door naar boven te gaan en mijn pakket OP DE DEURMAT onbeheerd neer te leggen en wederom de status bezorgd in de brievenbus te gebruiken. Ook dit pakket pas duidelijk NIET door de brievenbus (kan helaas geen foto bijvoegen)
JE PAKKET IS IN DE BRIEVENBUS BEZORGD
Beste,
Je zending 3SDRG9621168362 van Bol.com NL is maandag 18 december om 12.58 bij je thuisbezorgd
Gewenste Oplossing:
Ik ga net zo lang door met klagen totdat deze mensen hun les eens leren


