Klacht: Retourneren Lidl shop

Mevr denkers op 01 maart 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 maart 2022
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht op 1-3-2022 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: Wat vervelend dat je nog niks hebt vernomen over de terugbetaling van je retourzending. We zien dat je eerste pakket is bezorgd maar dat je...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 1 maart 2022

Een klant van Lidl heeft een klacht ingediend over het uitblijven van een terugbetaling voor een online bestelling, die op 16 februari is ontvangen. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice via WhatsApp en telefoon, blijft de terugbetaling uit en ontvangt de klant geen duidelijke antwoorden of oplossingen. De klant vindt het onacceptabel dat de terugbetaling langer dan wettelijk toegestaan op zich laat wachten.

Mijn Klacht:

Bestellingen gedaan via de webshop. Deze geroutineerd. Via de track code is deze 16 februari ontvangen. Tot heden geen terug betaling ontvangen. Contact opgenomen via whats app. Krijg te horen dat het binnen 10 dagen erop moet staan. Nu nog steeds niks ontvangen. Klantenservice gebeld. Deze noteerd alleen de gegevens en zend het door na de juiste afdeling. Als je vraagt om iemand te spreken die hier over gaat krijg je te horen dat het niet mogelijk is en ze binnen enkele dagen contact met je opnemen. Je krijgt dus geen duidelijk antwoord en moet maar blijven afwachten. Vindt het schandalig dat je zolang moet wachten op een terug betaling en je van het kastje na de muur wordt gestuurd en nog steeds geen duidelijk antwoord krijgt. Wettelijk gezien moet dit binnen 14 dagen geregeld zijn waar dus niet aan voldaan wordt. Ook kan je je spullen alleen terug sturen en niet via de winkel, dit zou een stuk makkelijker zijn en betere reviews achterlaten. Niks bestellen meer via de webshop dus jammer dit

Gewenste Oplossing:

Ze mogen de terug betaling regelen binnen 24 uur. En anders met n goede compensatie komen voor het zolang wachten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 maart 2022 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Mevr denkers

Heeft op 01 maart 2022 om 15:10 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

17feb. Heb ik een mail gekregen waarin het volgende staat:
Beste Priscilla,

Wij hebben de retourzending van onderstaande artikelen op 17.02.2022 ontvangen.

In de komende dagen ontvang je een bedrag van 57,97 EUR via de door jou gebruikte betaalwijze terug.

Dan is het wel zo netjes je woord na te komen. Dit heeft niks met de andere bestelling te maken. Die is opnieuw verstuurd en is niks voor betaald inderdaad. De producten heb ik terug gestuurd daar zou ik me betaling voor terug krijgen. Dat de 1e bestelling niet geleverd wordt en in onderzoek is is tussen jullie en DHL. Misschien een optie niet meer via hun te versturen aangezien dit niet de eerste keer is bij DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr denkers
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer