Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer de laatste maanden geen krant in debus ,soms helemaal niet of veel te laat. .
Dit is niet leuk meer!
Gewenste Oplossing:
Gewoon elke dag de krant in de bus!
Gerhard de Beer op 27 november 2021 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal
Een klant van het Eindhovens Dagblad heeft herhaaldelijk geen krant ontvangen of deze te laat ontvangen. De frequentie van deze problemen in de afgelopen maanden leidt tot frustratie bij de abonnee.
Voor de zoveelste keer de laatste maanden geen krant in debus ,soms helemaal niet of veel te laat. .
Dit is niet leuk meer!
Gewoon elke dag de krant in de bus!
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM